eveliinas

Alla inlägg under januari 2013

Av Evelina Pålsson - 27 januari 2013 17:44

Idag firar jag och mitt bruna hår en månad, grattis till oss! ;)

Av Evelina Pålsson - 5 januari 2013 18:17

Grattis syrran!?

Av Evelina Pålsson - 4 januari 2013 12:00

  • I sommar ska jag troligvis på språkresa, längtar såå mycket!
  • Jag har ett ärr under hakan, fick det när jag brände mig på plattången för några år sen ;P
  • Under hela 2011 plattade jag mitt hår VARJE dag, så mitt hår är väldigt slitet nu, ångrar det jättemycket...
  • När jag går och lägger mig tror jag alltid att någon ska kittla mig under halsen haha, så måste alltid ha täcket under hackan xd
  • Jag dricker grönt té med smak av citron varje morgon och kväll, det är verkligen så gott!
  • Jag är inte så förtjust i godis längre men jag älskar rosa, sura skumbananer och röda, sura flaskor
  • Jag tycker att det är ganska skönt att gå ofixad, typ osminkad i mjukisdress men jag hatar när någon ringer och vill göra något och så kan man inte för att man inte har fixat sig (det går ju självklart att fixa sig senare men då kanske det redan är försent, tror att ni fattar
  • Jag är mycket bättre på att laga mat än att baka, vilket är bra om man ska fixa lunch eller middag själv 
  • Jag tar stora tuggor och äter väldigt fort vilket inte är bra eftersom att jag lätt får ont i magen
  • I 7:an var jag borta en och en halv månad från skolan för att jag var sjuk. Hade runt 39 graders feber varje dag och var jätteförkyld. Var på sjukhuset minst en gång i veckan då...

Av Evelina Pålsson - 3 januari 2013 15:40

Kommer inte blogga någonting idag oh förmodligen inte på några dagar framöver. Fick nyss reda på att vi ska avliva vår äldsta hund Hoppsan idag, är så ledsen :'( Vi hörs om ett tag

Av Evelina Pålsson - 3 januari 2013 12:00

New in
Har äntligen köpt ett par hunters! Har velat ha ett par i över ett år nu så jag är verkligen jätte glad! :D Skickade också efter 2 par sockor att ha i stövlarna nu när det är lite kallare och en rengörningssvamp. Sen på Hms hemsida så hittade jag även en jättefin kimono som jag letat efter väldigt länge så skickade efter den med. Såå himla nöjd!
 
Svarta Hunter stövlar - 1200kr
Hunter sockor i färgen cocoa - 399kr
Hunter sockor i färgen navy - 399kr
Rengörningssvamp - 75kr
Kimono - 199kr

Av Evelina Pålsson - 2 januari 2013 15:24

                                           

Nu:

Av Evelina Pålsson - 1 januari 2013 19:59

Citronté och mandelskorpor framför PLL!

Av Evelina Pålsson - 1 januari 2013 19:30

Gott nytt år på er! Hann aldrig blogga igår, var hemma hos Beata med ett gäng andra tjejer på trerätters middag och lite annat.  Hade super trevligt igår och det var underbart att få fira in det nya året med dom personerna som betyder mest. Saknade dock några men men. Jag kom till Beata vid 7 på kvällen och det slutade med att vi inte somnade förrens 8 på morgonen, kan ju säga att jag ångrar det nu haha... Men det är bara nyår en gång om året! ;) Hur som helst så var det lyckat iallafall! Puss!


Tänkte bjuda på lite halkassa bilder på maten, bättre än inget! 

 

Toast med skagenröra, persilja, citron och rom till förrätt

 

Marinerad fläskfilé, hasselbackspotatis, sallad och bea till varmrätt

 

Brownie, citronfromage och pannacotta till efterrätt

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards