eveliinas

Alla inlägg under september 2012

Av Evelina Pålsson - 30 september 2012 12:30

Hann inte uppdatera någonting igår (det inlägget som kom upp var tidsinställt så det hade jag gjort i förrgår). Var nästan inte hemma någonting alls. Iallafall så vaknade jag tidigt så jag bestämde mig för att göra en stor och god frukost, sagt och gjort! Efter det så tog jag bussen in till stan med Annie. Både hon och jag hade lite ärenden så då gjorde vi dom. Shoppade lite också men det får komma upp i ett annat inlägg. När jag kom hem från stan så bytte jag om, fixa håret och lite så och sen skulle jag till Alma för att fira hennes födelsedag tillsammans med några kompisar. Det blev jätte lyckat, verkligen! Såklart så kom jag inte ihåg kameran, åh! Men iallafall så kom jag hem ganska sent så jag gick och la mig med en gång. Sen så vaknade jag vid 8 idag och jag har bara pluggat sen dess. Har matteprov, noprov, hemkunskapsläxa, engelskainlämning och spanska redovisning tills nästa vecka. Kul.. Ska bli skönt att ha det gjort sen iallafall. Nu ska jag fortsätta med läxorna. Puss!

 

Så taggad! Eller inte..

Av Evelina Pålsson - 29 september 2012 13:00

Vet inte om jag har tipsat om min bloppis förut? Ni hittar den HÄR! Har inte lagt ut så mycket än men det kommer väl. Har två fulla klädstänger med kläder som ska säljas.. Bara att säga till om ni vill att jag ska lägga ut dom också! Sen har jag en fråga till er. Tycker ni att det är bättre att ha en separat blogg med bloppis eller vill ni att jag ska lägga in min bloppis i denna bloggen som en kategori? Ni bestämmer! Puss!

Av Evelina Pålsson - 27 september 2012 15:00

För ett tag sen så skaffade jag weheartit och nu så har jag även börjat lägga in bilder där! Har mest bilder på mina kollage och det är så himla kul att se när folk trycker på heartknappen på ens bild. Fick över 100 heart på ett av mina kollage på en halvtimme, jätte kul ju! Fick även 22 följare på samma dag. :D Ni hittar min weheartit HÄR och jag lägger bara upp och heartar bilder som är mina! Puss!

 

Av Evelina Pålsson - 27 september 2012 13:00

Liebeskind
Liebeskind gör lätt dom snyggaste skärpen, det är helt sjukt vad snygga dom är!

Av Evelina Pålsson - 27 september 2012 10:13

Har haft typ världens största bloggtorka. Har gått in på bloggen och börjat hur många inlägg som helst som jag sen har raderat. Vet inte vad jag ska skriva om. Min vardag är ju inte precis så jätte intressant. Skola, plugga, äta, sova osv. osv. Får väl göra andra inlägg med om typ mode och sen när det händer något kul i min vardag så kan jag ju skriva det? Tror att det får bli så haha. Ska försöka komma på lite inlägg nu. Puss!

Av Evelina Pålsson - 23 september 2012 20:50

Har inte hunnit blogga idag, har haft fullt upp som jag nämde igår. Efter frukosten så gjorde jag lite matte och lite engelska och vid 12 så åkte mamma och jag in till stan och senare modehuset. Hade hur många ärenden som helst och var inne i flera timmar men endå så hittade jag inget (!). Ååh. Jaja, ska troligtvis åka in med Sofie någon dag denna veckan, behöver köpa present till Alma som fyller år. Ska hem till henne på lördag på lite firande. Sen så har jag pluggat i stort sätt hela kvällen och nu ser jag på x-factor. Vi hörs, puss!


Av Evelina Pålsson - 23 september 2012 09:24

Nu blir det varm choklad och scones framför One Tree Hill!

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards