eveliinas

Alla inlägg under augusti 2012

Av Evelina Pålsson - 31 augusti 2012 08:21

Blev sjuk igår så var hemma ifrån skolan igår och ska vara det idag med. Har feber så lär väl spendera mesta delen av dagen i sängen och sova och kolla på gossip girl. Orkar jag så uppdaterar jag er senare. xoxo

Av Evelina Pålsson - 29 augusti 2012 17:32

Förlåt för världens sämsta uppdatering! Har haft så mycket i skolan att jag inte har hunnit uppdatera, sorry. Vi får se hur det blir med bloggen i framtiden, just nu så har jag inte tid till den.. Vi ses när vi ses, vilket jag hoppas blir snart, hej så länge! 

Av Evelina Pålsson - 26 augusti 2012 19:37

 

Just nu har hannalicious en tävling där man kan vinna denna jättesnygga och trendiga bustiern med nitar! Jag är skulle bli så glad om jag vann, har leta efter en liknande bustier så länge. Håller tummarna! Bustiern finns att köpa HÄR och tävlingsinlägget finns HÄR

Av Evelina Pålsson - 25 augusti 2012 16:00

 

Blake Lively

 

Leighton Meester

 

Lauren Conrad

 

Olivia Palermo

 

Whitney Port


Har ni några stilförebilder?

Av Evelina Pålsson - 24 augusti 2012 18:28

Har precis varit och hämtat Emma på min gammal skola, åh :')

Av Evelina Pålsson - 24 augusti 2012 15:25

Har nyss kommit hem ifrån skolan, äntligen helg! :)

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards