eveliinas

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina Pålsson - 31 juli 2012 19:00

         

Det var all min shopping från Victoria's Secret. Med tull, frakt och allt sånt så gick 3 bikinis och 10 par trosor på ca. 2000kr. Lite väl dyrt tycker jag men det får det vara värt. Jag är så himla nöjd, allt sitter verkligen perfekt! 

Vad tycker ni om mina nya plagg?

Av Evelina Pålsson - 31 juli 2012 13:00

 

Spetsponcho Gina Tricot 199kr 99kr

 

Svart stickad tröja Cubus 149kr 75kr

 

Bikiniöverdel HM 129kr 30kr

Bikiniunderdel HM 99kr 10kr

Av Evelina Pålsson - 31 juli 2012 12:30

Lite coolt tycker jag, haha. ;)

Av Evelina Pålsson - 31 juli 2012 12:00

Dag började inte riktigt som planerat. Jag hann städa mitt rum men efter det så fick jag ont i huvudet, mådde illa och började frysa.. Inte så kul. Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk, det är så lite kvar av sommalovet nu att jag vill ta tillvara på det. Nu så ska jag iallafall sätta på en film och mysa med massa täcken och kuddar. Puss!

 

Av Evelina Pålsson - 31 juli 2012 09:00

Vaknade för en stund sen och har precis ätit pannkakor och hallon till frukost, så gott! Idag så ska jag mest vara hemma och fixa tror jag. Ska städa mitt rum, föra över massa bilder till datorn osv. Sånt som måste göras. Det ser ut att bli ganska fint väder också. Hoppas på det! Då kanske jag kan sola lite, man får ju passa på. Nu på morgon så har jag hunnit fixa 3 inlägg som kommer upp under dag. Bl.a shoppingen ifrån Norrköping och Victoria's Secret. Vi hörs!

 

weheartit


Av Evelina Pålsson - 30 juli 2012 19:45

Vet att det har varit jätte dålig uppdatering idag. Anledningen till det är att jag kvällen innan brukar tidinställa oftast 3 inlägg och så kommer dom upp under dagen plus dom som jag bloggar men eftersom att jag kom hem igår så orkade jag inte det, och idag har jag verkligen haft fullt upp! Efter frukosten så gick jag bort till pappa och sa hejdå till dom, dom ska vara iväg i några dagar. Sen hämtade mamma mig där så åkte vi in till stan och gjorde lite ärenden och så.. Det enda som jag köpte var lite underkläder på Lindex. När vi var färdiga så åkte vi hem och när vi kom hem så hade vi fått en lapp om att mitt VS paket hade kommit! Jag blev såklart jätteglad så mamma och jag hämtade bilen igen och hämtade ut det. När vi kom hem så provade jag allt, och jag är så himla nöjd! Ska försöka att ta kort på det idag/imorgon så kommer det förhoppingsvis upp snart. Sen åt vi mat och såg på Oth. Efter det så kom Jens hem och så tittade jag på några avsnitt av GG och nu har jag nyss kommit ut ur duschen. Just nu så väntar jag på att middagen ska bli färdig, är så hungrig! Vi hörs, puss!

 

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards