eveliinas

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina Pålsson - 16 juli 2012 18:00

Victoria's Secrets bikinis
Eftersom att jag skickade efter ifrån VS igår så tyckte jag att det var roligt om ni fick se några av deras bikini också. Visst är dom fina? Slängde bara ihop ett kollage lite snabbt så det är kanske inte det bästa men det får duga. Ingen av dom 3 bikinisarna som jag skickade efter är med i kollaget, dom får ni se när dom kommer. ;) Puss!

Av Evelina Pålsson - 16 juli 2012 15:30

 

Kanske inte världens mest seriösa bild men endå, har faktiskt inte så många seriösa nu när jag tänker efter, haha. ;) Aja, det är iallafall jag och Alice på bilden!

Av Evelina Pålsson - 16 juli 2012 12:30

Hej! Vaknade vid klockan 6 idag av att en fågel typ var i vår skorsten, kul. Kunde inte somna om men jag låg kvar i sängen tills 8 ungefär, sen gjorde jag mig iordning och så.


Vi har gäster här just nu så om ett tag så ska vi åka med dom till Ikea och äta lunch och lite så där. Hoppas att jag hittar något till mitt rum också, håller på att göra om lite (i mitt rum hos pappa). Efter det så ska jag, pappa, Annelie och Emma åka in till stan för dom ska gå på bröllop snart så dom skulle köpa en klänning och en kostym. Sen ska jag även möta upp mamma inne i stan för att kolla på smycken som jag vill ha när jag komfirmerar mig och titta efter en skinnjacka. Skriver mer senare! Puss!

 

Ja tack! weheartit


Av Evelina Pålsson - 15 juli 2012 21:00

Äntligen har jag gjort min första beställning ifrån Victoria's Secret! Aah är så glad, kan inte vänta tills det kommer!! Dock så tar det mellan 14-21 dagar, men det är det lätt värt. Har velat beställa länge men aldrig gjort det, vet inte varför egentligen. Beställde iallafall 3 stycken bikinis och 10 par trosor haha. Älskar deras bikinis och trosor! Jag lovar att jag ska visa bilder när det kommer. Här kan ni gå in för att beställa eller bara titta på deras underbara saker. :) Puusss!

 

Av Evelina Pålsson - 15 juli 2012 17:00

Hunter
Något som jag har velat ha jätte länge är ett par Hunter stövlar! Dom är ju så himla fina. Det hade varit mycket roligare att gå ut i regnet om man hade ett par snygga stövlar att ta på sig, tycker jag iallafall. Får se om jag slår till på några eller inte, får fundera lite.. Dom kostar ca. 1200kr och finns bla. här.

Av Evelina Pålsson - 15 juli 2012 14:00

Har nog ganska många dåliga vanor som jag inte kommer på just nu men en är iallafall att jag äter godis varje dag. Eller ah, nästan iallafall. Inte bra! Måste verkligen sluta med det, men det är ju så gott. ;) Svårt att sluta ju.

Har ni någon dålig vana som ni önskar att ni inte hade? Skulle vara intressant att veta. :)

 

Åhh! weheartit

Av Evelina Pålsson - 15 juli 2012 10:45

Någon jag verkligen älskar att kolla på är serier! Har alltid någon ny på gång när någon tar slut. Just nu så titta jag på One Tree Hill, The Big Bang Theory och Gossip Girls. Här kommer tips på serier som jag har tittat på! Puss!

 

90210

 

Chuck

 

Entourage

 

Ghost Whisper

 

Gossip Girls

 

How I met your mother

 

OC

 

One Tree Hill

 

The Big Bang Theory

 

Two and a half men


Om ni inte har sett dom här serierna så måste ni det, dom är SÅ bra!! 


 

Så sant.. Haha. ;(


Av Evelina Pålsson - 14 juli 2012 20:49

Har inte berättat något om gårdagen så jag tänkte göra det nu. Iallafall. Vaknade upp hos Annie, tillsammmans med Annie och Johanna runt 10-tiden. Vi fixade oss och så och tog bussen in till stan vid 12.20, hehe. ;) Vi gick lite på Kalmar marknad, och sen gick vi lite i affärer. Det enda jag köpte på marknaden var en rem, brända mandlar och kanderade mandlar, allt är redan slut.. haha. Sen så köpte jag även 7 olika armband på Glitter och en tröja på Gina, lägger upp bilder på det senare. Sen så finns det väl inte så mycket mer att berätta, vi tog bussen hem och jag och mamma satt uppe hela kvällen och tittade på One Tree Hill. Älskar den serien! Puss!

 

Tröjan jag köpte, bild på armbanden kommer.


Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards