eveliinas

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina Pålsson - 25 juli 2012 14:16

Är hemma hos Annie nu och badar i hennes pool och solar. Sååå himla underbart! Verkar som att jag har fått lite färg också. ;) Vi ska väl sola lite till nu och sen ska jag hem och duscha och så. Sen ska vi upp till mangan och handla lite gott till ikväll för att senare sova i sovsäckar på studsmattan i natt! Grymt bra dag! Vi hörs!

Av Evelina Pålsson - 25 juli 2012 13:00

Någon som har något tips på bra tjejfilmer? Gärna romantiskkomedi eller något sånt. Har sett på LOL, Muriels bröllop, 13 snart 30, John Tucker must die, She's the man, Bridemaids, Mean girls, Freaky friday osv osv. Har titta runt lite på datorn, googlat och så, och då har jag kommit fram till att jag vill se bla. Trust, Dear John, The perfect man och The notebook. Har ni några andra tips?

 

Av Evelina Pålsson - 25 juli 2012 09:15

God morgon! Vaknade för en stund sen men har inte lyckats ta mig ur sängen haha. ;) Ingen annan är vaken så det gör inget, men jag lär väl gå upp snart endå. Vi hörs senare!

Av Evelina Pålsson - 24 juli 2012 20:49

Har precis käkat grillat med familjen och farmor och marjan. Såå gott! Nu sitter vi och pratar i kvällssolen. Älskar sommar!

Av Evelina Pålsson - 24 juli 2012 19:30

 

 

  

Jag har länge funderat på att bli brunhårig pågrund av att min utväxt börjar bli typ ljusbrun. Skulle vara så skönt att slippa gå till frisören typ 1 gång i månaden. Har så svårt att bestämma mig.. Som ni ser så funderar jag på en ganska ljusbrun färg men jag vet inte, gud vad svårt det är! Har ju aldrig varit brunhårig innan så jag vet inte alls hur det skulle se ut på mig heller. Om jag nu skulle bli brunhårig så gillar jag färgen som Lauren Conrad har på översta bilden. Iallafall. Imorgon så ska jag se om jag kan hitta lite fler bilder på olika bruna hårfärger som jag kan visa för er. Puss!


Av Evelina Pålsson - 24 juli 2012 16:30

Alla butiker har fått in så himla mycket fint till hösten! Jag vill helst slippa tänka på hösten och bara njuta av sommaren (som i och för sig aldrig har varit här, haha) men det går ju inte att motstå dom nya plaggen! Sen måste jag erkänna att jag älskar att ta på mig ett par tighta jeans, en stickad tröja, en skinnjacka och ett par snygga skor eller en stor hoddie, leggings, skinnjacka och boots. Vill njuta av det lilla som är kvar av sommaren och sommarlovet, men jag ser jag faktiskt fram emot hösten lite.. ;) Gör ni? Puss!

 Autumn at gina tricot

 
Fall at H&M
Av Evelina Pålsson - 24 juli 2012 16:28

Ligger och solar hemma hos pappa, det är 28 grader i skuggan! Gutt!

Av Evelina Pålsson - 24 juli 2012 13:30

                                       

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards