eveliinas

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina Pålsson - 20 juli 2012 21:35

Ligger i soffan och tittar på Oth! Kommer förmodligen inte att blogga mer idag så vi hörs imorgon. Puss!

Av Evelina Pålsson - 20 juli 2012 17:46

Av Evelina Pålsson - 20 juli 2012 17:35

Sitter i soffan hos pappa och bloggar. Älskar att appen har kommit så att man kan blogga var man än är typ. Annie gick precis hem så nu ska jag och min lillasyster ut och gunga haha! Vi hörs sen!

Av Evelina Pålsson - 20 juli 2012 17:00

Classy
Denna outfiten hade jag verkligen inte tackat nej till! Så himla snygg! Denna är mer vardags aktig men endå lyxig med Mulberry väskan och Jeffrey Campbell skorna. Ge mig!

Av Evelina Pålsson - 20 juli 2012 14:00

   

Var inne på Upbrand igår och fick syn på denna snygga twisted Sverige bikinin! Den var verkligen hur snygg som helst. Skulle vara jätte kul att ha den när jag är på Kanarieöarna (eller ja, utomlands överhuvudtaget). Ni hittar den somsagt på Upbrand och den blir din för 349kr. Direktlänk. Puss!




Av Evelina Pålsson - 20 juli 2012 10:00

Vaknade för en stund sen och har precis gjort mig iordning, ska strax fixa frukost. Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Har verkligen ingen aning. Antingen så blir det väl ringa någon kompis eller kanske följa med och titta på saker till huset.. Känner för att bara vara hemma och slappa också. Svårt val, haha. ;) Tror faktiskt att jag ska hitta på något för ikväll ska jag och mamma ha Oth maraton så jag kommer bara vara hemma hela kvällen, och då är det ju lite tråkigt att vara hemma hela dagen med. Gud vad jag babblar! Ska fixa något/några tidsinställda nu och sen göra frukost. Puss!

 

Söta Jamie!

Av Evelina Pålsson - 19 juli 2012 19:00

Sitter i soffan och väntar på att Family guy och Simpsons ska börja. Blir bara en lung hemmakväll framför tv:n, skönt! Har precis ätit en jätte god middag, grillskiva och klyftpotatis! Ska försöka göra något mer inlägg, annars hörs vi imorgon. Puss!

 


Av Evelina Pålsson - 19 juli 2012 14:01

Tjurig lillasyster haha. ;) Sitter i bilen och är påväg hem ifrån massa olika affärer. Har varit med pappa, Annelie och Emma och tittat på tapeter och kakel och sånt, vi håller på att göra om köket och massa annat. Är strax hemma och då ska jag äta och så, så vi hör senare! Puss!

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards