eveliinas

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina Pålsson - 27 juli 2012 10:15

 

Just nu så har Alexandra som bloggar på hejsanalex.blogg.se en tävling där man kan vinna denna jätte snygga Victoria's Secret bikinin! Jag skulle jätte gärna vilja vinna denna bikinin så därför är jag självklart med i tävlingen! Vill ni också vara med och tävla? Gå då in HÄR. Jag tycker att ni ska ta en titt även om ni inte vill vara med och tävla, hon driver en av mina absoluta favoritbloggar! Så värt att titta endå. :) Puss! 

NU:

Av Evelina Pålsson - 27 juli 2012 08:45

 

Frukost!

Av Evelina Pålsson - 26 juli 2012 21:30

Har suttit och fixat massa tidsinställda nu tills imorgon, lördag och söndag. Det var faktiskt ganska jobbigt haha, men kul såklart! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Ska nog förmodligen kolla en film eller något. Tror att det blir sista inlägget, så vi hörs imorgon!


Av Evelina Pålsson - 26 juli 2012 19:45

Var borta hos pappa ett tag och kom hem för en stund sen. Just nu så gör jag inte så mycket, äter godis och ser på Family Guy. ;) Lite senare blir det jordgubbar och OTH! Inte helt fel det heller. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ska förmodligen träffa en kompis. Sen på lördag och söndag så kommer jag vara i Katrineholm men jag ska försöka göra tidsinställda och sen mobilblogga. Vi hörs!

     

Av Evelina Pålsson - 26 juli 2012 15:26

100 dagar kvar tills Kanarieöarna! :) Hej! Kom precis hem ifrån stranden nu. Badade 5 gånger och solade en massa! Har fått jätte mycket färg också så det är skitbra! Snart ska jag hoppa in i duschen och sen får jag se vad jag hittar på efter det, antingen går jag bort till pappa eller så följer jag med mamma till stan om hon nu skulle dit. Vi får se! Puss!

Av Evelina Pålsson - 26 juli 2012 12:45

MULBERRY
Mulberry väskor är verkligen så himla fina! En svart Mulberry Bayswater är helt klart min drömväska! Nästa gång jag får 8000kr över så ska jag lätt köpa den, haha. ;)

Av Evelina Pålsson - 25 juli 2012 17:30

Annie gick nyss hem för att äta och det ska jag strax också göra. Efter det så ska vi gå hem till pappa och fixa lite och så och sen senare ikväll så ska vi somsagt sova på studsmattan inatt. ;) Kommer säkert bli as roligt! Imorgon ska jag och Annie åka till Ekerum för sol och bad så uppdateringen kommer inte vara den bästa.. Ska försöka göra någon mobilblogg, göra något tidsinställt och sen så får jag blogga mera när jag kommer hem, runt 3-4. Vi får se om vi hörs senare eller imorgon. Puss!

 

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards