eveliinas

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina Pålsson - 30 juli 2012 08:53

Nu blir det frukost, innan vi åker till stan!

Av Evelina Pålsson - 29 juli 2012 20:00

Nu är jag hemma ifrån Katrineholm! Vi stannade väldigt mycket för länge i Norrköping så vi kom hem rätt så mycket senare än vad som var tänkt, men iallafall. På vägen hem då så stannade vi i stan istället för i Hageby centrum, som nu tydligen heter Mirum galleria istället. I stan så hittade jag 2 tröjor och en bikini, kan nog visa dom imorgon. När vi hade shoppat färdigt så beställde mamma och jag mat på en jätte mysig restaurang! Åh så gott det var! Efter det så åkte vi vidare mot Söderköping där vi stannade för att köpa godis. Sen åkte vi en bit till och när vi nästan var framme i Oskarshamn så stannade vi i en godisaffär till, haha. Där köpte vi lite godis och dricka och sen åkte vi hem, kom hem för typ en halv timme sen. Är jätte trött nu så ikväll blir det väl mest att packa upp *jäsp* och sen kolla film eller Oth. Imorgon blir det att ställa klockan för mamma och jag ska in till stan och fixa en sak.. Vi får höras när jag kommer hem. Puss!


Av Evelina Pålsson - 29 juli 2012 19:00


Dom här två filmerna tycker jag verkligen att alla ska se. Dom får en att tänka, dom är så himla bra! Har ni inte redan sätt dom så måste ni göra det!

Av Evelina Pålsson - 29 juli 2012 16:20

 

Vi valde rätt håll ;)

Av Evelina Pålsson - 29 juli 2012 16:00

                     

Av Evelina Pålsson - 29 juli 2012 13:00

                   

Så himla fina tatueringar! Jag skulle lätt vilja skaffa en när jag blir lite äldre, typ som blid nummer 3. Jag skulle aldrig vilja göra någon stor men är liten är bara fint tycker jag! Vad tycker ni om tatueriningar?

Av Evelina Pålsson - 28 juli 2012 20:24

Chic 25kr, Mascara Lindex 129kr

Av Evelina Pålsson - 28 juli 2012 20:00

Borsta aldrig håret när det är blött, om du måste så använd dig av en gles kamm istället för en vanlig borste


Undvik att använda värme i ditt hår såsom plattänger, locktänger, hårfönar osv. Om du ska använda någon av dessa så är det bra att ha ett värmeskydd i håret


Gör en fläta innan du går och lägger dig, det sliter mindre på håret under natten och du har dessutom en fin frisyr när du vaknar!


Ta inte för mycket shampoo eller balsam, lagom är alltid bäst


Använd hårinpacking ca. 2 gånger i veckan


Tvätta inte håret för ofta, håret blir inte mer fett för det utan det vänjer sig efter ett tag (menar inte att man ska tvätta håret typ en gång i veckan ;)


Det var några hår tips ifrån mig ifall du vill har friskare hår!

 




Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards