eveliinas

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina Pålsson - 22 juli 2012 20:20

Nu blir det mysmiddag tillsammans med mamma framför Oth!

Av Evelina Pålsson - 22 juli 2012 17:27

Kom hem ifrån stan vid 2 ungefär och då så kom Annie till mig. Har varit med henne fram tills nu. Har as ont i magen så ska vila lite nu så blir det troligtvis att träffa henne igen senare. Puss!

Av Evelina Pålsson - 22 juli 2012 14:00

För något år sedan så hade H&M en jättefin pajett/diamantbikini som var väldigt populär. Pratar om denna:

   

Kommer ni ihåg den? Nu har H&M har fått in den igen fast i andra färger:


 Lovely bikini from H&M

Jag tycker att den är hur fin som helst! Helt underbart! Skulle gärna vilja ha den, om det nu inte var så att jag redan har cirka 30 stycken, hehe. ;) Toppen kostar 149kr och trosorna 129kr. Ni hittar överdelen HÄR och underdelen HÄR. Puss!

Av Evelina Pålsson - 22 juli 2012 10:39

Väntar på att mamma ska bli färdig så att vi kan åka till stan. Vi orkade aldrig det igår så vi tar det idag istället. Ska göra några ärenden och så. Har tidsinställt ett inlägg så det kommer iallafall upp lite senare. Tror inte att vi är i stan så länge men isåfall blir det mobilbloggar. Vi hörs!

Av Evelina Pålsson - 21 juli 2012 15:18

Nu med det jordgubbspaj med glass framför One Tree Hill!

Av Evelina Pålsson - 21 juli 2012 14:15

   

Bikiniöverdel 129kr 30kr, HM

Bikini underdel 99kr 10kr, HM

   

Bikiniöverdel 129kr 30kr, HM

Bikiniunderdel 99kr 10kr, HM

 

499kr, Dinsko

Av Evelina Pålsson - 21 juli 2012 12:41

Det blev ingen lång stund i stan idag. Eller ah, vi åkte inte till stan utan vi tog modehuset istället så tar vi stan senare idag eller imorgon. Hittade iallafall ett par höstskor och 2 bikinis. Visar dom senare. Puss!

Av Evelina Pålsson - 21 juli 2012 09:39

Vaknade nyss, ska ner och äta frukost nu. Troligtvis så följer jag med mamma in till stan efter frukosten. Vi ska göra några ärenden och sen skulle hon träffa en kompis på en fika. Jag har glömt att göra tidsinställda inlägg idag så kommer jag hem sent ifrån stan så får jag göra fler mobilbloggar. Puss!

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards