eveliinas

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina Pålsson - 28 juli 2012 16:38

Hej! Vi kom fram till Norrköping runt 11:30. Det enda jag hittade var en mascara, kan visa bild på den sen. Efter att vi hade shoppat en stund så gick vi till en jätte mysig restaurang och ät lite thaimat, hur gott som helst! Sen åkte vi mot Katrineholm och vi var framme här runt 14:30. Kalaset som var för mina sysslingar började strax efter det så det är det jag har gjort fram tills nu. Eller ah, kalaset är inte slut än men jag gick in till vårt rum en stund nu. Nu hade jag tänkt kolla bloglovin och Facebook och lite så. Ikväll vet jag inte vad som händer men förmodligen kan jag uppdatera er om det senare. Imorgon efter frukost någon gång så ska vi åka hem, då stannar vi i Norrköping igen, denna gången på Ingelsta. Sen ska vi förmodligen stanna i Söderköping med för att köpa glass på glassrestaurangen och lite godis. Vi hörs!

Av Evelina Pålsson - 28 juli 2012 16:00

 

 

Nu har jag nästan bestämt mig för att bli brunett! Det står isåfall mellan dom här två färgerna. Jag gillar nog mest den sista men jag tror att den första skulle passa bättre till min utväxt. Ska gå till frisören snart och prata med dom och se vad dom tror, det blir säkert bra. Berättar mer när det är lite mer bestämt. 

Vilken hår färg tycker ni bäst om? Vilken tror ni skulle passa bäst på mig?

Av Evelina Pålsson - 28 juli 2012 10:36

Hej! Nu har vi åkt i drygt en och en halv timma. Vi gick upp vid 06:30 men kom inte iväg förrens 09:00 haha. Nu är vi iallafall i Tindered så det är en bit kvar. Puss!

Av Evelina Pålsson - 27 juli 2012 16:38

Kom nyss hem ifrån modehuset, åkte dit med Alice efter att jag hade sett färdigt på Soul surfer. Hittade ingenting att köpa men det är bara bra eftersom att jag och mamma ska till hageby imorgon och shoppa. Nu så vet jag inte vad jag ska göra.. Funderar på att ta en dusch och sen packa lite, vi får se. Vi hörs senare!

 

Av Evelina Pålsson - 27 juli 2012 16:30

                               

Av Evelina Pålsson - 27 juli 2012 13:00

                 

Av Evelina Pålsson - 27 juli 2012 10:25

  

Idag är det mulet  ute så jag passar på att se på film, mys! Hade tänkt titta på Soul surfer, har hört att den ska vara jätte bra. :) Nu ska jag hämta något att äta och sen sätta igång den. Vi hörs!

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards