eveliinas

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina Pålsson - 19 juli 2012 13:00

Urbanears
Något som jag länge har funderat på att köpa är ett par Urbanears, plattan. Dom har grymt ljud och är grymt snygga, hur bra låter inte det? Jag skulle gärna vilja ha en färg men jag tror att det lutar imot ett par svarta eller kanske vita endå eftersom att dom passar till allt. Det hade inte varit helt fel att ha flera heller, så man kunde matcha dom till kläderna man har på sig! Dom kostar 600kr och finns att köpa här. Puss!

Av Evelina Pålsson - 18 juli 2012 17:00

Longchamp
En underbar väska, som dessutom är perfekt på sommaren, är en Longchamp. Skulle så himla gärna vilja ha en! Alla färgerna är fina, men om jag skulle köpa en så skulle jag nog välja den marinblå. Det verkar som att den är vanligast. Beroende på vilken storlek man väljer så kostar den mellan 700-1000kr. Den kan också vara billigare/dyrare. En svensk sida som säljer Longchamp hitta ni härHar ni något favorit?

Av Evelina Pålsson - 18 juli 2012 13:00

Kollade igenom min gamla bilddagbok för ett tag sen och hittade jättegamla bilder. Tycker verkligen att det är jätte kul att se på gamla bilder så jag tänkte lägga upp några bilder här så får ni se hur jag såg ut när jag var mindre haha. Puss!

 

Efter danstävling i Lidköping

 

Danstävling i Lidköping

     

Min storebror lärde mig och Annie att ta fjortisbilder, hahaha

 

Lite mindre fjortis ;)

 

 

Disco SM på Hovet i Stockholm

 

Haha, jag och Annie

 

Skolavslutning i 4:an

 

Precis kommit hemifrån Thailand

 

Jag, Annie och Johanna på klassresa i 5:an

 

Skolavslutning i 5:an


     

Sen lite egobilder.. ;)


Av Evelina Pålsson - 17 juli 2012 19:51

Har glömt att visa jackan som jag köpte igår på modehuset. Här har ni den iallafall! Den finns på Bik Bok och kostar 299kr. As billigt för en skinnjacka ju! Puss!

Av Evelina Pålsson - 17 juli 2012 17:00

Tips on confirmation gifts
Vår kyrka är väldigt sen med konfirmationen så jag kommer inte vara konfirmerad förrens i augusti. Nu kanske alla andra redan har konfirmerat sig, men för dom som inte har det eller dom som ska göra det så har jag lite tips ovan på konfirmations prsenter! Man kan t.ex önska sig namnhalsband, korshalsband, Thomas Sabo armband, klocka, öronhängen, ringar och armband. Kram!

Av Evelina Pålsson - 17 juli 2012 13:30

 


Den här bilden är ett och ett halft år gammal, hittade ingen som var ifrån förra sommaren

 

Denna är nästan ett år, ni får föreställa er. ;)

Av Evelina Pålsson - 17 juli 2012 10:00

Äntligen har appen kommit, som jag har väntat!! Nu blir det mycket bättre bloggning med fler bilder. :) Puss!

 

Av Evelina Pålsson - 17 juli 2012 06:37

God morgon! Idag var jag uppe innan tuppen. Mamma gick upp vid 5 idag och då vaknade jag såklart. Är så sjukt trött, gick upp 05.20 i söndags, 06.00 igår och 05.10 idag. Fattar inte hur jag kan vakna så tidigt när jag endå går och lägger mig så sent. Aja, hoppas att jag sover bra inatt. Har iallafall tagit vara på tiden nu så jag har redan klätt på mig och duschat håret. Om en stund ska jag göra frukost också, tror att det blir pannkakor med jordgubbar. :) Puss!

 

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards