eveliinas

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina Pålsson - 14 juli 2012 18:00

Mina drömmar eller ja det jag hoppas på i framtiden är att jag kommer ha en man, några barn och ha ett eget företag. Har länge velat startat ett eget företag i framtiden. Jag skulle vilja sälja kläder, egendesignade kläder. Tycker att det verkar så himla roligt, fast så klart så är det ju jätte mycket jobb med det. Men man kan ju alltid hoppas, och satsa! Jag kommer troligtvis att gå ekonomi på gymnastiet så det kan ju vara en fördel, plus att jag älskar kläder, och att designa kläder. Så ja.. det är väl mina drömmar för framtiden. Puuss!

 

weheartit


Av Evelina Pålsson - 14 juli 2012 16:30

Håller på att städa hos pappa och har gjort det sen 11.30 As jobbigt! Haha, vi håller på att göra om så det finns ganska mycket att göra plus att jag gärna tjänar lite pengar. ;) Är allafall snart färdig.


Har inga som helst planer för kvällen. Mamma är iväg med en kompis och pappa och Annelie ska iväg och äta på restaurang och se på teater. Verkar som att jag får en ensam kväll haha. Fast jag kan ju hoppas att min storebror är hemma. Vi får se, troligtvis går jag väl till en kompis, annars så kan jag ju blogga mycket och göra tidsinställda och så. Jaa, vi får se helst enkelt! Vi hörs senare!

 

weheartit

Av Evelina Pålsson - 13 juli 2012 20:00

Något som jag ser fram emot väldigt mycket är när jag ska åka till Kanarieöarna! Jag åker den 3 november tillsammans med pappa, Jens, Annelie och Emma. Bara 113 dagar kvar, wihoo! ;) Kommer skriva mer om det senare när det börjar närma sig, nu är det ju som sagt ett tag kvar. 

 

Av Evelina Pålsson - 12 juli 2012 19:00

Här kommer bilder på det som jag shoppade i tisdags när jag var på stan med Annie. :)

 

Almenacka, Akademi bokhandeln, 69kr

 

Ettiket till resväskan, TGR, 10kr

 

Byxdress, HM, 199kr 50kr

 

Blus, Vero Moda, 179kr 55kr

 

Linne, Vero Moda, 129kr 40kr

 

Halsband, Ur o penn, 129kr 40kr

Öronhängen, Ur o penn, 69kr 20kr

 

 

Väska, Accent, 299kr


Såg nu att vissa av bilderna var suddiga men jag hinner inte ta nya så ni får stå du! ;)


I måndags när jag var på stranden med Annie så var vi lite på marknaden som var där och då hittade jag denna tröjan till min lillasyster:

 

129kr


Av Evelina Pålsson - 12 juli 2012 16:00

När jag var 3 år så började jag dansa på Dansinsitutet i Kalmar, DIK. Sen dess så har jag fortsatt utan några uppehåll. När jag började på dansskolan så dansade jag mamma-barn dans tillsammans med min mamma. Jag gick på det ett tag och sen började jag på showkids. Där gjorde man rörelser till typ bumbibjörnarna och så haha. Sen när jag blev lite äldre så började jag på disco-hiphop. Lektionerna var en timma långa så man dansa disco i en halvtimme och hiphop i en halvtimme. När jag var 7år så gjorde jag min första tävling. Då tävlade jag i singeldisco, pardisco, singelhiphop och parhiphop. Efter några år så började jag dansa gruppdisco med. Höll på med det ett tag och sen så slutade jag i hiphop och gruppdisco för jag tyckte inte att det var roligt längre. Sen började jag med gruppdisco igen fast då med en annan grupp än min förra. Min parkompis slutade dansa för några månader sen också så just nu så dansar jag singeldisco och gruppdisco! När det inte är sommarlov så brukar jag dansa minst 3 gånger i veckan och åka på ungef'är 4/5 danstävlingar om året. 

 

Min grupp, Inspiration!

 

En bild när Annie och jag kom 3:a!   


Av Evelina Pålsson - 12 juli 2012 13:30

Bloggade inget igår eftersom att jag var på Diggiloo med mamma, hennes kompis, Fanny och Annie. Det var verkligen jätte kul, plus att vi träffade många där som vi kände. Jätte lyckad kväll verkligen! 


Idag så ska jag sova över med Annie och Johanna. Vi ska laga tacos, kolla på film och lite så. Mys! Passar extra bra med tanke på vädret vi har idag, SPÖregn och åska. Därför borde jag stänga av datorn nu. ;) Vi hörs! Puss!

Av Evelina Pålsson - 11 juli 2012 19:00

Maxi dress
Jag tycker att det är  himla fin att macha en långklänning med jeansjacka, converse och ett bälte i midjan! Ett plus är att långklänningen endast kostar 100kr (!) på lager 157! Ni hittar den här.

Av Evelina Pålsson - 11 juli 2012 13:00

Mina intressen, eller ah det jag brukar göra på fritiden är shoppa, va med kompisar och dansa. Det är väl det som jag gör mest på min fritid. Älskar verkligen att shoppa! Gör det minst en gång i veckan. ;) Sen är jag med kompisar typ varje dag som alla andra, hahah. Sen går jag även i dans, disco. Kommer berätta mer om det i morgondagens dag 5 inlägg. Det kommer nog att bli en ganska lång text. Så ja, det får ni veta mer om imorgon. :) Kram!

 

weheartit

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards