eveliinas

Direktlänk till inlägg 4 januari 2013

10 things about me

Av Evelina Pålsson - 4 januari 2013 12:00

  • I sommar ska jag troligvis på språkresa, längtar såå mycket!
  • Jag har ett ärr under hakan, fick det när jag brände mig på plattången för några år sen ;P
  • Under hela 2011 plattade jag mitt hår VARJE dag, så mitt hår är väldigt slitet nu, ångrar det jättemycket...
  • När jag går och lägger mig tror jag alltid att någon ska kittla mig under halsen haha, så måste alltid ha täcket under hackan xd
  • Jag dricker grönt té med smak av citron varje morgon och kväll, det är verkligen så gott!
  • Jag är inte så förtjust i godis längre men jag älskar rosa, sura skumbananer och röda, sura flaskor
  • Jag tycker att det är ganska skönt att gå ofixad, typ osminkad i mjukisdress men jag hatar när någon ringer och vill göra något och så kan man inte för att man inte har fixat sig (det går ju självklart att fixa sig senare men då kanske det redan är försent, tror att ni fattar
  • Jag är mycket bättre på att laga mat än att baka, vilket är bra om man ska fixa lunch eller middag själv 
  • Jag tar stora tuggor och äter väldigt fort vilket inte är bra eftersom att jag lätt får ont i magen
  • I 7:an var jag borta en och en halv månad från skolan för att jag var sjuk. Hade runt 39 graders feber varje dag och var jätteförkyld. Var på sjukhuset minst en gång i veckan då...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Pålsson - 7 april 2013 14:50


Har precis klickat hem mina allra första Ray Ban solglasögon! Det blev ett par klassiska Ray Ban original Wayfarer, svarta bågar och mörkt glas.  Är såå himla nöjd och glad! :)     ...

Av Evelina Pålsson - 26 mars 2013 06:29

Bara en månad kvar! :)

Av Evelina Pålsson - 5 februari 2013 08:13

Har sovmorgon till 09:30 idag plus att jag var jättehungrig så passade på att göra en stor och god frukost bestående av omelett, stekt kalkon, knäckebröd med avokado, juice och citronte. Var fortfarande hungrig när jag hade ätit färdigt så tryckte i ...

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards