eveliinas

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina Pålsson - 24 juli 2012 12:52

Sofie kom till min räddning haha! Åkte till henne strax efter att jag hade skrivit det förra inlägget. Vi mös på en filt i solen och hade lite girltalk. Precis vad jag behövde. Just nu så är jag hemma och håller på att göra mat, är jätte hungrig! Puss!

.

Av Evelina Pålsson - 24 juli 2012 10:05

Mår lite bättre idag men är fortfarande förkyld och har lite feber. Mamma jobbar, pappa, Annelie och Emma är på badstranden, Jens är på Emmaboda festivalen och alla mina kompis är iväg. Verkar som att det blir en hemmadag för mig idag igen *suuuuuck*. Måste få tag på en kompis!!


Av Evelina Pålsson - 23 juli 2012 19:00

Lookalike
 

Av Evelina Pålsson - 23 juli 2012 16:44

Såg färdigt på Lol för ett tag sen, den var verkligen hur bra som helst! Rekomenderar den verkligen! TIIIPS!

 



LOL

Av Evelina Pålsson - 23 juli 2012 13:45

Ska hämta lite frukt nu och sen så ska jag lägga mig i sängen och titta på Lol. Det är faktiskt ganska mysigt att vara sjuk ibland. ;) Synd att det är jätte fint väder ute bara.. Kanske går ut och lägger mig lite senare endå, vi får se. Puss!

 

Av Evelina Pålsson - 23 juli 2012 13:00

    

Överdel 129kr 30kr, HM

Underdel 99kr 10kr, HM


Hittade denna jättefina limegröna bikinin på stan igår! Föll verkligen för färgen, helt underbar!

Av Evelina Pålsson - 23 juli 2012 10:32

Vaknade med feber och ont i halsen idag så det blir bara en hemmadag för mig idag. Får se hur mycket jag orkar blogga, har iallafall gjort 3 tidsinställda så det är bra. Nu ska jag somna om. Puss!

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards