eveliinas

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

Dålig uppdatering

Av Evelina Pålsson - 30 juli 2012 19:45

Vet att det har varit jätte dålig uppdatering idag. Anledningen till det är att jag kvällen innan brukar tidinställa oftast 3 inlägg och så kommer dom upp under dagen plus dom som jag bloggar men eftersom att jag kom hem igår så orkade jag inte det, och idag har jag verkligen haft fullt upp! Efter frukosten så gick jag bort till pappa och sa hejdå till dom, dom ska vara iväg i några dagar. Sen hämtade mamma mig där så åkte vi in till stan och gjorde lite ärenden och så.. Det enda som jag köpte var lite underkläder på Lindex. När vi var färdiga så åkte vi hem och när vi kom hem så hade vi fått en lapp om att mitt VS paket hade kommit! Jag blev såklart jätteglad så mamma och jag hämtade bilen igen och hämtade ut det. När vi kom hem så provade jag allt, och jag är så himla nöjd! Ska försöka att ta kort på det idag/imorgon så kommer det förhoppingsvis upp snart. Sen åt vi mat och såg på Oth. Efter det så kom Jens hem och så tittade jag på några avsnitt av GG och nu har jag nyss kommit ut ur duschen. Just nu så väntar jag på att middagen ska bli färdig, är så hungrig! Vi hörs, puss!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Pålsson - 7 april 2013 14:50


Har precis klickat hem mina allra första Ray Ban solglasögon! Det blev ett par klassiska Ray Ban original Wayfarer, svarta bågar och mörkt glas.  Är såå himla nöjd och glad! :)     ...

Av Evelina Pålsson - 26 mars 2013 06:29

Bara en månad kvar! :)

Av Evelina Pålsson - 5 februari 2013 08:13

Har sovmorgon till 09:30 idag plus att jag var jättehungrig så passade på att göra en stor och god frukost bestående av omelett, stekt kalkon, knäckebröd med avokado, juice och citronte. Var fortfarande hungrig när jag hade ätit färdigt så tryckte i ...

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards