eveliinas

Alla inlägg under augusti 2012

Av Evelina Pålsson - 23 augusti 2012 18:19

Sitter hemma hos pappa och tittar på tv. Hann varken uppdatera igår eller tidigare idag. Vi har verkligen jättemycket i skolan just nu, lär väl va så i framtiden också.. Vet inte när jag kommer hinna blogga så vi får se det. Ha det bra så länge! Puss!

Av Evelina Pålsson - 21 augusti 2012 19:15

Som rubriken lyder, idag var det den andra skoldagen. Första riktiga dagen var det också, med riktiga lektioner. Var hur trött som helst när jag kom hem. Hade glömt bort att det var så jobbig att gå i skolan haha. Orkade iallafall inte göra något så satte på ett avsnitt av gg. Sen gick jag bort till pappa och åt och så och nu är jag tillbaka hos mamma. Har duschat för en stund sen och nu så ska jag packa och sen gå bort till pappa igen, ska sova där inatt. Tror inte att jag kommer blogga mer ikväll men vi får se. Puss!

 

Av Evelina Pålsson - 20 augusti 2012 14:00

Kom precis hem ifrån första dagen i nian! Det var verkligen jättekul att träffa alla kompisar som man inte har träffat på lovet. :) Nu ska jag äta mellanmål och titta på gg. Mys! Senare så ska troligvis mamma och jag ut och gå och sen ska vi grilla och så men mer om det senare. Puss!

     

Av Evelina Pålsson - 19 augusti 2012 20:51

Hej! Har inte uppdaterat er någonting idag eftersom att jag ville njuta av sista dagen på sommarlovet. Har iallafall spenderat mestadels av min tid med Annie. Vi var iväg hos min farmor en stund, annars så gjorde vi väl inget speciellt så. Vi hörs förmodligen imorgon. Ha det bra i skolan! :)

Av Evelina Pålsson - 19 augusti 2012 09:55

Av Evelina Pålsson - 19 augusti 2012 09:11

Vackra va? ;)

Av Evelina Pålsson - 18 augusti 2012 16:00

               

weheartit

Av Evelina Pålsson - 18 augusti 2012 13:00

New in from Gina Tricot

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards