eveliinas

Alla inlägg under augusti 2012

Av Evelina Pålsson - 3 augusti 2012 13:00

Följ min blogg med bloglovin! Det gör ni HÄR eller så hittar ni en "knapp" lite längre ner i menyn. Puss!

 



Av Evelina Pålsson - 3 augusti 2012 10:00

Vaknade för en stund sen och nu har jag gjort 2 tidsinställda inlägg som kommer upp lite senare idag. Satt igår i flera timmar och försöka komma på inlägg så nu kommer det att  komma upp minns två inlägg varje dag när jag är borta! Bra va? Sen så ska jag försöka att mobilblogga när det blir tillfälle och så.


Dagen idag består mest av att packa till Gotland imorgon. Ska till affären lite senare också och handla mat som jag ska ha med mig och sen så ska jag troligtvis gå bort till pappa en stund också så att jag får träffa dom lite innan jag åker. Vi hörs! Puss!

 

Av Evelina Pålsson - 2 augusti 2012 16:00

Peace
Perfekt festival outfit!

Av Evelina Pålsson - 2 augusti 2012 13:00

 

Jag använder One By One Satin Black mascara från Maybelline. Jag är verkligen jätte nöjd med den! Man får långa, svarta, klumpfria fransar. Precis som jag vill ha det. Den smular inte har och har bra ganska stor borste. Den finns att köpa lite överallt. Som Kicks, Hm, Lindex osv för ca. 145kr. Jag har köpt min HÄR.

Har ni någon favoritmascara? 

Av Evelina Pålsson - 2 augusti 2012 11:46

Hej! Har inte hunnit uppdatera något idag, har haft fullt upp att packa. Ska åka till Gotland på lördag med konfan. Tror att jag har glömt att säga det..? Nu har jag sagt det iallafall, haha. Jag kommer inte komma hem förrens på onsdag kväll så jag ska verkligen försöka uppdatera men jag kan inte lova något. Ska försöka göra några tidinställda också men det kommer ju inte funka att jag ska göra 15 st.. Ska göra så många jag hinner och kommer på! Sen när jag kommer hem från Gotland så kommer jag ha jätte mycket att göra fram tills skolan börjar. Konfirmera mig, rix fm osv. I värsta fall får jag ta bloggpause, men det tar vi senare. Nu ska jag fortsätta, så hörs vi senare. Puss!

 

Så mig!

8km

Av Evelina Pålsson - 1 augusti 2012 19:07

Som rubriken lyder, 8km fick jag och Annie ihop under vår powerwalk. Känns riktigt bra! Har inte tränat på hela sommarlovet så detta var lixom den första träningen eller vad man ska säga. Är jätte varm och helt röd i ansiktet så nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta. Vi hörs!

Av Evelina Pålsson - 1 augusti 2012 15:45

Hej! Har inte blivit något "riktigt" inlägg idag så jag kände att jag måste skriva ett. ;) Efter att vi hade bakat bullar så gjorde vi mat och sen så såg jag på GG. Älskar den serien, om ni inte har sett den så måste ni se den! Just nu så gör jag inte så mycket.. Väntar på att Annie ska bli färdig så att vi kan träffas, mys! Ska försöka få med henne ut och powerwalka några km. Får se hur det går, haha. Sen om typ en timme eller så, så ska jag bort till min pappa och träffa dom lite. Har inte sett dom på en vecka (förutom en halv timme i måndags) eftersom att både dom och jag har varit iväg. Jajaja. Nu ska jag gå. Puss!

 

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards