eveliinas

Alla inlägg under augusti 2012

Av Evelina Pålsson - 6 augusti 2012 13:00

 

Jag måste verkligen tipsa om detta torrshampoot från Proffs! Det är bara att spraya lite i håret där det är fett så blir det torrt istället för fett. Skit bra om man inte hinner duscha, dessutom luktar den gott med! Den finns att köpa på ganska många ställen tror jag, bl.a HÄR. Den kostar bara 49kr och är en super produkt, så spring och köp!

Hår · Tips
Av Evelina Pålsson - 5 augusti 2012 16:00

Grace dress
Åh vilken fin klänning Gina Tricot har fått in! Till det riktigt bra pris också, måste köpa den! 
Vad tycker ni om den?

Av Evelina Pålsson - 5 augusti 2012 13:00

 

När man ska använda värme i håret så som platt-/locktänger och hårfönar så är det bra att ha ett värmeskydd i håret så att det inte sliter lika mycket. Håret blir dessutom mycket finare och glansigare om man använder värmeskydd, plus att detta värmeskyddet luktar jätte gott! Nu för tiden så brukar jag inte platta håret (gjorde det varje dag förut) men när jag väl gör det så brukar jag ta i värmeskydd i handdukstorkat hår, men det går att ta i det i torrt hår också. Det kostar 69kr och finns att HÄR

Hår · Tips
Av Evelina Pålsson - 4 augusti 2012 19:00

Minnetonka
Åh, Minnetonkas är så fina! Skulle så hiimla gärna vilja ha ett par. Synd att dom kostar så himla mycket, annars hade jag lätt köpt ett par på sekunden. Min favorit är dom korta bruna på understa raden, så fina! Dom kostar 1249kr och en svensk återförsäljare hittar ni HÄR.
Vad tycker ni om Minnetonkas?
 
 

Av Evelina Pålsson - 4 augusti 2012 16:00

           

Av Evelina Pålsson - 4 augusti 2012 13:00

Kommer ni ihåg att jag skickade efter ett smyckesställ för ett tag sen? Så här ser det ut iallafall! Jag är riktigt nöjd med det! Har också börjat fylla på det men är inte riktigt färdig än. Vad tycker ni om det? 



Av Evelina Pålsson - 4 augusti 2012 09:56

Kommer sakna min lilla plutt. :(

Hej! Gick upp vid 8 idag för att hinna allt så nu har jag duschat, ätit, klätt på mig och så. Nu ska jag gå ner och göra massäck och packa det sista. Vi får se om jag kan mobilblogga något idag, annars har jag gjort 3 tidsinställda. Puss!

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards