eveliinas

Alla inlägg under augusti 2012

Av Evelina Pålsson - 17 augusti 2012 19:05

Sitter i bilen påväg hem från modehuset och Ikea. Hittade 2 saker som jag kan visa senare. Ikväll vet jag inte vad som händer, Mamma och Jens ska inte vara hemma så jag lär väl dra till någon kompis. Vi hörs!

Av Evelina Pålsson - 17 augusti 2012 13:00

Fashion
Idag är det ganska mulet väder så denna outfiten hade passat perfekt!
 
Skinnjacka - BikBok
T-shirt - nelly.com
Jeans - Cheap monday
Skor - Primeboots

Av Evelina Pålsson - 16 augusti 2012 18:46

Har nyss sett färdigt på Hur många lingon finns det i världen med Annie. Så fin film! Har ni inte sett den så borde ni göra det! Puss

Av Evelina Pålsson - 16 augusti 2012 12:00

Hade glömt att göra tidinställda inlägg igår kväll så det är därför det inte har kommit upp något än. Idag så ska jag troligtvis va med Annie, väntar på att hon ska ringa mig. Får se om jag hinner göra något nu innan vi ska träffas. Vill verkligen ta vara på dom sista dagarna så det kanske inte blir så mycket bloggning. Hoppas att ni förstår! Puss!

 

Av Evelina Pålsson - 15 augusti 2012 17:19

Sitter inlåst på toan just nu. Vi har världens största och äckligaste spindel i vardagsrummet så jag vågar inte gå ut här ifrån. Mamma är påväg hem iallafall så då kan hon döda den. Aldrig i livet att jag går ut om den är kvar, har världens fobi för spindlar. :S

Av Evelina Pålsson - 15 augusti 2012 14:30

Kom hem ifrån stan för ett tag sen. Var där för att prova ut linser. Gick faktiskt jättebra! Nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att träffa Annie eller Alice senare men det är inget bestämt än. Tror att jag ska se ett avsnitt av gg och sen smsa dom. Puss!

 

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards