eveliinas

Alla inlägg under augusti 2012

Av Evelina Pålsson - 9 augusti 2012 07:50

Är redan vaken. Vaknade när mamma gick upp vid klockan 6 idag och kunde inte somna om.. Mådde illa, hade ont i magen och kände mig febrig. Inte kul. Har känt mig sjuk när jag varit på Gotland med så ja. Det som suger är att det är rix fm idag och blir jag inte bättre så kan jag inte gå. Fan! Hoppas verkligen att jag blir bättre, har sett fram emot det så mycket. Jaja.Vi hörs! Puss!

Av Evelina Pålsson - 9 augusti 2012 07:30

Just nu har Marias mode en tävling på sin blogg där man kan vinna ett valfritt virkat plagg från aliceamalie.se! Jag som älskar virkade plagg är såklart med! Tävlingen håller på tills 20 juli så än hinner ni vara med. Ni hittar tävlingen HÄR och hemsidan HÄR.

Av Evelina Pålsson - 8 augusti 2012 20:25

Är hemma ifrån Gotland nu! Har verkligen varit jätte kul men det är hur skönt som helst att vara hemma. Är så trött så kommer inte att blogga mer idag men jag ska försöka blogga imorgon, har ganska mycket då med. Ha det bra! Puss!

Av Evelina Pålsson - 8 augusti 2012 16:00

Dr Denim Kissy
Jag själv äger inte sånna här byxor, men vad jag har hört så ska dom vara jätte bra! Sköna, strechiga, sitta som en smäck osv. Det är så att jag blir lite sugen på att köpa ett par! Vi får se hur det blir det med det.. Nästa gång jag behöver nya byxor så ska jag lätt prova dom här. 
Har ni några Kissy jeans/jeggings ifrån Dr Denim?
 

Av Evelina Pålsson - 8 augusti 2012 13:00

  

Gina Tricot - 129kr (köpt förra året)

Av Evelina Pålsson - 7 augusti 2012 13:00

 

Uppifrån och ner: KappAhl 99kr, KappAhl 99kr, BikBok 59kr, BikBok 59kr.


Detta är mina favorit bågar på solglasögon! Allvarligt talat så brukar jag inte använda solglasögon så mycket men det händer ibland. Detta är ju inte direkt några dyra solglasögon men dom duger eftersom att jag typ aldrig använder dom. Dock hade det inte varit fel att ha ett par Ray Bans. ;)

Av Evelina Pålsson - 6 augusti 2012 16:00

Belt
Något som jag har riktigt dåligt av är skärp. Skulle verkligen vilja ha ett nytt, lite större skärp med någonting på, alltså inget vanligt svart skärp eller så. Skärpen ovan tycker jag är jättefina! Ska kolla om något av dom finns i stan nästa gång jag är där. Har ni någon favorit?

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards