eveliinas

Alla inlägg under september 2012

Av Evelina Pålsson - 17 september 2012 20:02

Ska se på x-factor och äta min rosa hallongröt nu, mums! Puss!

Av Evelina Pålsson - 17 september 2012 15:19

Kom nyss hem från skolan och ska strax sätta mig och göra läxorna. Åh, orkar inte! ;( Aja. Ska plugga fram tills 5 och  sen så ska jag hem till pappa och äta. Ska försöka att uppdatera er lite senare. Puss!

 

Av Evelina Pålsson - 17 september 2012 07:01

Åh, har sovit så dåligt inatt! Somnade runt 22 och sen så vaknade jag vid 2 och sen så somnade jag om vid 04:45, men sen skulle mamma upp vid 5 så då vaknade jag igen! Kunde inte somna om så gick upp då. Åh.. Ska iallafall göra pannkakor till frukost nu, alltid något. ;)

Av Evelina Pålsson - 16 september 2012 20:03

Ska titta på Xfactor nu med mami. Puss!

 

Tittar ni på Xfactor?

Av Evelina Pålsson - 16 september 2012 18:41

       

(måste sluta ta kort i min skitiga spegel!)



Tröja - HM

Jeans - Vero Moda

Skinnjacka - BikBok

Skor - Dinsko

Av Evelina Pålsson - 16 september 2012 16:45

Har nyss kommit hem från stan. Hittade bara två saker men jag är nöjd endå, hittade den perfekta vinterjackan! Puss!


New in!

Av Evelina Pålsson - 16 september 2012 11:55

Ska alldeles strax åka in till stan med mamma. Ska titta på en övergångsjacka, en vinterjacka och mjukisbyxor bland annat. När jag kommer hem från stan så ska jag sätta mig och plugga lite. Vi har så himla mycket läxor tills nästa vecka, typ 7 stycken varav 2 prov.. Aja. Hör av mig efter stan. Puss!

 

Körde på utbakad fläta idag!

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards