eveliinas

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Pluggar

Av Evelina Pålsson - 30 september 2012 12:30

Hann inte uppdatera någonting igår (det inlägget som kom upp var tidsinställt så det hade jag gjort i förrgår). Var nästan inte hemma någonting alls. Iallafall så vaknade jag tidigt så jag bestämde mig för att göra en stor och god frukost, sagt och gjort! Efter det så tog jag bussen in till stan med Annie. Både hon och jag hade lite ärenden så då gjorde vi dom. Shoppade lite också men det får komma upp i ett annat inlägg. När jag kom hem från stan så bytte jag om, fixa håret och lite så och sen skulle jag till Alma för att fira hennes födelsedag tillsammans med några kompisar. Det blev jätte lyckat, verkligen! Såklart så kom jag inte ihåg kameran, åh! Men iallafall så kom jag hem ganska sent så jag gick och la mig med en gång. Sen så vaknade jag vid 8 idag och jag har bara pluggat sen dess. Har matteprov, noprov, hemkunskapsläxa, engelskainlämning och spanska redovisning tills nästa vecka. Kul.. Ska bli skönt att ha det gjort sen iallafall. Nu ska jag fortsätta med läxorna. Puss!

 

Så taggad! Eller inte..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Pålsson - 7 april 2013 14:50


Har precis klickat hem mina allra första Ray Ban solglasögon! Det blev ett par klassiska Ray Ban original Wayfarer, svarta bågar och mörkt glas.  Är såå himla nöjd och glad! :)     ...

Av Evelina Pålsson - 26 mars 2013 06:29

Bara en månad kvar! :)

Av Evelina Pålsson - 5 februari 2013 08:13

Har sovmorgon till 09:30 idag plus att jag var jättehungrig så passade på att göra en stor och god frukost bestående av omelett, stekt kalkon, knäckebröd med avokado, juice och citronte. Var fortfarande hungrig när jag hade ätit färdigt så tryckte i ...

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards