eveliinas

Alla inlägg under oktober 2012

Av Evelina Pålsson - 17 oktober 2012 21:30

Kände att denna kategorien (och hela bloggen för i övrigt) behövde uppdateras. Dessa är iallafall mina favoritlåtar just nu! Puss!

Av Evelina Pålsson - 14 oktober 2012 10:45

Vaknade precis, känner mig inte alls pigg haha. Ska gå upp snart och duscha och göra mig iordning. Sen så ska jag plugga.. Puss!

Av Evelina Pålsson - 14 oktober 2012 02:23

Så kan det gå om man lånar min mobil och tar massa fula bilder!

Kom precis hem från Elsas fest, blev jätte lyckat! Dock är jag inte alls trött så jag ska ta mig något att äta, göra mig iordning och sen läsa en tidning eller något. Vi hörs! Puss!

Av Evelina Pålsson - 13 oktober 2012 11:49

Regnar jätte mycket. ;(

Har precis varit på Kagg, Stagg, Jenny och Plus på gymnasiemässa. Gick bra iallafall, var faktiskt lite nervös men det löste sig! Vet fortfarande inte vilken skola och linje jag ska gå på men det lutar fortfarande mot Ekonomi på Stagg! Sitter just nu i bilen och väntar på att mamma handlar. Har ju som sagt varit inne i stan och nu så ska vi åka någonstans och äta lunch. Efter det blir det modehuset och sen tillbaka till stan för att gå till optikern. Puss!

Av Evelina Pålsson - 11 oktober 2012 14:06

Skulle ju komma tillbaka när det hade lugnat ner sig lite med plugget och det. Jag kan väl inte direkt säga att det har lugnat ner sig men vi har studiedag idag och sen har vi bara ett prov kvar denna veckan, så idag ska jag plugga till det och sen så kan jag känna mig ledig! Det var länge sen alltså.. Aja. Nu vill jag att det ska vara helg! Någon mer än jag som längtar? I helgen så har jag väl antagligen något som jag måste plugga men jag ska försöka att ta det lite lungt med det. På lördag ska jag och några kompisar hem till Elsa iallafall för att fira henne! Ska bli jätte kul! Nu ska jag återgå till so:n. Puss!

 

Av Evelina Pålsson - 5 oktober 2012 21:58

Har inte hunnit blogga någonting förutom två shoppinginlägg, har haft så sjuk mycket. Nästa vecka ska vi inte ens prata om, kommer gräva ner mig i plugg imorgon och på söndag.. Kul helgen. Asså åh, är så himla stressad och har fått magkatarr. :( Hoppas att det lugnar ner sig längre fram.. Längtar så tills höstlovet och utomlandssemestern! Vi hörs, puss!

Av Evelina Pålsson - 4 oktober 2012 19:00

      

Älskar mina nya mobilskal! Från Marc By Marc Jacobs


Av Evelina Pålsson - 3 oktober 2012 18:00

Alexander Mcqueen
Beställde nyss den vita skarfsen med svarta döskallar från Alexander Mcqueen (vänster hörn längst ner)! Åh, är så himla glad, har velat ha en så himla länge! Vill att den ska komma NU, NU, NU! :D
 

Presentation


Hej! Jag heter Evelina och är född 1997. I min blogg kommer jag skriva om mode och vardag.

Glöm inte att besöka min bloppis! Ni hittar den på evelinasbloppis.bloggplatsen.se

Kontakt: evelinapalsson@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards